Účetní servis SUMO s.r.o. 

Web Design

IČO : 24228915   DIČ : CZ24228915             Monika.Sujanova@gmail.com

   Pracujeme pro firmy z celé ČR, nejsme omezeni regionem. Našimi klienty jsou firmy např. z Prahy, Hradce Králové, Čáslavi, Kutné Hory, ale i z Plzně, Turnova, Zlína. Máme také bohaté zkušenosti z kontrol a jednání s tamními úřady. Pro účetní doklady si do Vaší firmy osobně přijedeme a po zpracování je zase přivezeme. Můžeme se dohodnout na jakékoli formě předávání účetních dokladů ke zpracování.
   Jsme flexibilní a nebráníme se novým technologiím.

    Nabízíme Vám :

    - vedení účetnictví
    - vedení daňové evidence
    - vedení mzdové agendy
    - provedeme rekonstrukci účetnictví
    - poradíme při vedení skladové evidence
    - poradíme s výběrem účetního programu
    - zastupování na úřadech
    - zastupování při kontrolách OSSZ, ZP, FÚ, ÚP ...
    - zajistíme auditora, daňového poradce
    - vyhotovení daňových přiznání
    - vyhotovení statistických výkazů
    - vyhotovení výročních zpráv
    - vyhotovení podkladů pro získání úvěru
    - zveřejnění výsledků v obchodním rejstříku a v tisku
    - můžeme za Vás obsluhovat Vaší datovou schránku
     

   Je několik možností, jak zpracovávat účetní a mzdové agendy tak, aby jste především Vy byli spokojeni, mohli jste se v klidu věnovat řízení firmy a zároveň mohli čerpat aktuální informace z účetního systému :

   1. Účetní agendy jsou zpracovávány v našem účetním programu. Všechny účetní doklady si od Vás přivezeme, zpracujeme a odvezeme zpět k Vám. Toto bývá zpravidla jednou za měsíc, za čtvrtletí, nebo za rok - podle dohody. To je výhodné především pro malé firmy a řemeslníky, kteří nepotřebují okamžitou informaci z účetní agendy. Také nemusí kupovat účetní program a udržovat jej aktuální, ani výpočetní techniku.

   2. Účetní agendy jsou zpracovávány na Vašem účetním programu, instalovaném například na PC, nebo serveru Vaší firmy. Prvotní zadávání dokladů, jako jsou faktury, pokladní doklady, skladové pohyby atd. zadávají Vaši zaměstnanci. My se připojíme k Vašemu programu přes internet pomocí vzdálené plochy a účetní doklady zadané Vašimi zaměstnanci zkontrolujeme a zaúčtujeme. Tuto práci provádíme denně tak, aby jste již druhý den měli doklady zaúčtované. Tento způsob vedení účetnictví je výhodný pro větší společnosti s velkým objemem účetních dokladů. Výhoda tohoto způsobu spočívá v tom, že vlastníte svůj účetní program na svém PC, účetní doklady zůstávají stále ve Vaší firmě a máte téměř okamžité informace o tom, jak se Vaší firmě daří. Toto je pro nás zcela standardní způsob práce.

   3.  Můžeme po vzájemné dohodě pronajmout místo na našem serveru. Vy se připojíte přes vzdálenou plochu k našemu serveru a pracujete v našem účetním programu. Výhodou je to, že se nestaráte o server, o účetní program a máte své údaje k dispozici z jakéhokoli místa na světě (podmínka je připojení k internetu).

 Jaký účetní program ?

   My pracujeme s programy firmy MRP, konkrétně s jejich nejlepším programem, a to je MRP K/S. Je to program typu klient - server, je velmi rychlý v síti a je z našeho pohledu i uživatelsky přívětivý. Jedná se o modulární systém, kde za poměrně nízkou cenu získáváte všechny moduly najednou, které se u jiných účetních systémů musí dokupovat. Velmi tento program doporučujeme a nabízíme pomoc s jeho nastavením a se zavedením ve Vaší společnosti. Pomůžeme Vám také s přechodem z Vašeho stávajícího programu - adresář, faktury, sklady ... Více informací k tomuto programu najdete na jeho webu www.mrp.cz .

   Tento program preferujeme proto, že jej velmi dobře ovládáme a pracujeme v něm prakticky od doby, kdy vznikl. Spolupracujeme také s programátory při jeho vývoji tak, aby obsahoval funkce, které ke své práci potřebujeme.

   Samozřejmě se nebráníme pracovat ve Vašem stávajícím účetním programu, nebo v programu, pro který se sami rozhodnete.
 

[KDO JSME] [CO NABÍZÍME] [CENÍK] [KONTAKTY]